Ara
Close this search box.

Kurumsal Check-Up

Eğitimin Artıları Nelerdir?

Check-Up hizmetimiz, kurumunuzun mevcut durum analizinin yapılmasıdır.

Sıkça Sorular Sorulan

Değişen dünya standartları; kurumlar ve bireyler için de sürekli değişim ve gelişim ihtiyacını kaçınılmaz kılmaktadır. Şirketlerimizin devamlılığı ve kurumsallaşması konusunda önemli projelere imza atan Quality Line Yönetim ve Eğitim Danışmanlık 2001 yılından bu yana faaliyet göstermekte, Kurumsal Eğitim ve Yönetim Danışmanlığı hizmetleriyle her zaman en iyiye odaklanan kurumların aradığı bir marka olmuştur.

Danışmanlık bir kişiye, takıma ya da kuruluşun değişmesine yardımcı olmaktır.

Yönetim danışmanlığı kavramı ise özet olarak; bir kurumdaki kaynakları planlama, organize etme, yönetme ve koordine etme işlerinde liderlere, yöneticilere ve ekiplere yardımcı olmaktır.

Bizler stratejik yönetim, aile ile şirket arasındaki ilişkilerin kurgulanması, organizasyonel gelişim gibi konu ve uygulamalarda uzman bir eğitmen, bu uygulamaların hayata geçirilmesi için kolaylaştırıcı görevini üstleniriz.

Kurumsal gelişim projeleri; sunduğumuz danışmanlık hizmetlerinin ve eğitimlerin bir ya da birkaçının bir araya gelmesinden oluşurlar.

İhtiyaç duyduğunuz hizmetlere dair projelendirmeyi yapmadan önce talepleriniz ve uzman danışmanlarımızın kurumunuzda yapacağı Kurumsal Check-Up (tanılama) ile, gelişim projesi öngörüsü oluşturulacaktır.

Gelişim projelerimiz genel çerçevede aşağıdaki iş paketlerini içerir. Kurumunuzun mevcut durum tespiti neticesinde projeye farklı başlıkların eklenmesi ya da ilgili başlıkların projede yer alamaması söz konusu olabilir.

  • Projelerimizde yer alan temel iş paketlerimiz aşağıdaki gibidir.
  • Kurumsal Check -Up (Tanılama Çalışması)
  • Aile Anayasası ve Aile İlişkileri Yönetimi
  • Yönetim ve Organizasyon Yapısı
  • Stratejik Yönetim ve Planlama
  • İş Süreçleri Yönetimi
  • İnovasyon Yolculuğu

Talebinizin bize ulaşması durumunda sıkı bir izleme süreci başlar. Sizleri ziyaret ederiz ve beklentileriniz ve talepleriniz ile ilgili görüşürüz.

Teklif öncesinde mutlaka Check-Up çalışması yaparız. Check -Up süresi, kurumunuzun yapısına göre değişecektir ancak asgari 1 adam/gün dür. Tanılama çalışmasından sonra teklifimizi hazırlarız ve sizlere sunarız.

Teklifin kabulü ile Yönetim Danışmanlığı Projesi ile ilgili sözleşmemizi imzalarız. Ertesinde proje planımızı hazırlarız ve sizlere sunarız. Onayınız ardından projemiz başlar

Aile şirketleri; ailenin geçimini sağlayan kişi tarafından yönetilen, en az iki kuşağın kurumda çalıştığı, yönetim kademelerinin önemli bir kısmında aile üyelerinin istihdam edildiği, kararların alınmasında önemli ölçüde aile üyelerinin etkili olduğu şirketlerdir.

Şirketiniz belirttiğimiz tanımın içerisinde ise, şirketinizin sürekliliğini güvence altına almak, aile içerisinde şirket yönetiminden kaynaklı tartışmalar yerine bir istişare ortamını oluşturmak ve aileniz ile şirket arasındaki ilişkileri düzenlemek istiyorsanız; çözüm için sizlere “Aile Anayasası ve Aile İlişkileri Yönetimi” hizmetimizi sunuyoruz.

Şimdi Başvur!




    Kurumsal Check-Up

    Check-Up ile kurumunuzun yönetsel anlamda gelişime ihtiyaç duyduğu alanları tespit etmeyi hedefleriz. Bu hizmetimiz ile aksayan yönlerini görebilmeniz, gerekli önlemleri almanız, geleceğe daha emin adımlarla ilerlemeniz için önemli verilere sahip olacaksınız.

    Check-Up uygulamamız asgari bir adam / gün sürmekle birlikte, kurumunuzun yapısı kapsamında genişleyebilir. Uygulama, uzman danışmanlarımız tarafından aşağıdaki başlıklar üzerinden, kurumunuzda görevli yetkililer ile görüşmeler, sahada gözlemler, doküman ve uygulama incelemeleri, anket çalışmaları yapılarak gerçekleştirilir:

    • Kurum Bilgileri
    • Temel Faaliyet Bilgileri
    • Kuruluş Geçmişi
    • Organizasyon ve Personel Yapısı
    • Aile Şirketlerinde Aile Bireyleri ve Konumları
    • Özet Ortaklık Yapısı
    • Özet Yönetim Kurulu Yapısı
    • Özet İcra / Uygulayıcı Yapısı
    • Aile Şirketlerinde Aile İle Şirket Arasındaki İlişkiler
    • Temel Kurum Kültürü (Anket Çalışması)
    • Sistem ve Uygulama İncelemesi :
      • Tepe Yönetimi
      • Genel Müdürlük ve İcra Yapısı
      • Organizasyon
      • Muhasebe ve Finans
      • İnsan Kaynakları
      • Pazarlama ve Satış
      • Ürün / Hizmet Sunumu
      • Satın Alma ve Tedarik
      • Araştır ve Geliştirme / İnovasyon
      • Ürün Muhafazası / Depolama / Sevkiyat
      • Kalite Yönetimi
      • Satış Sonrası Hizmetler
      • Bilişim Teknolojileri
      • Bakım ve Onarım / Alt Yapı
    • Raporlama ve Sunum
    Whatsapp
    1